لیزر CO2 فرکشنال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 33
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 2221
:: بازدید سال : 18908
:: بازدید کلی : 92606

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

لیزر CO2 فرکشنال
شنبه 20 آذر 1400 ساعت 16:18 | بازدید : 498 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

مزایا و معایب لیزر CO2 فرکشنال
اگر اثرات لیزر CO2 و کاربردهای آن با مشکلات و اهداف شما همخوانی دارد، باید از مزایا و معایب این روش نیز آگاه باشید. این بخش را بخوانید تا راهنمای درمان لیزر CO2 فرکشنال را ببینید.

1) استاندارد طلا با 15 سال تجربه
در پزشکی، بهترین درمان برای یک بیماری یا مشکل، استاندارد طلایی نامیده می شود.

امتیاز مثبت: لیزر CO2 فرکشنال حدود 15 سال است که برای از بین بردن خطوط ریز، اسکار آکنه و آسیب های نور استفاده می شود و تا چند سال پیش استاندارد طلایی برای درمان این مشکلات بود.

امتیاز منفی: در سال های اخیر روش های پیشرفته تر و گاه موثرتری برای حل مشکلات ذکر شده ابداع شده است. روش هایی مانند هایپرترمی، فرکشنال RF و انقباض RF می توانند به خوبی با چین و چروک ها مقابله کرده و پوست شما را جوان کنند.

 

2) لیزر با قدرت بالا
پرتودرمانی ها (لیزر و غیر لیزری) مانند لیزر فرکشنال CO2، هیپنوتیزم درمانی، فرکانس رادیویی فرکشنال و ... به دو دسته تقسیم می شوند:

روش های فرسایشی: لیزرها و امواجی که در این روش استفاده می شود لایه ای از پوست را از بین می برد. یعنی عملی شبیه لایه برداری دارند و روی لایه های سطحی تاثیر زیادی دارند. به عنوان یک لیزر CO2 و یک لیزر اربیوم.
روش‌های غیر سایشی: لیزرها و امواجی که در این روش‌ها استفاده می‌شود به لایه‌های سطحی پوست آسیبی نمی‌رساند و فقط تولید کلاژن را در لایه‌های عمیق‌تر پوست تحریک می‌کند. مانند هیپنوتیزم درمانی و انواع RF.
امتیاز مثبت: لیزر دی اکسید کربن به دلیل خاصیت لایه برداری بر روی لایه سطحی پوست تاثیر بسزایی دارد و در درمان زخم، اسکار، تغییر رنگ پوست و چین و چروک های لایه سطحی بسیار موثر است.

امتیاز منفی: این لیزر نفوذ بسیار کمی به داخل پوست دارد و فقط می تواند به لایه سطحی پوست (پوست یا اپیدرم) نفوذ کند. از طرف دیگر، به عنوان مثال، هیپوتراپی و RF یا انقباض اندولیفت می تواند لایه های عمیق و حتی بافت چربی زیر پوست را تحت تاثیر قرار دهد.

3) لایه برداری یک روش تهاجمی است.
روش‌های غیرتهاجمی به روش‌هایی گفته می‌شود که جراحی نیستند، باعث آسیب یا خونریزی نمی‌شوند و نیازی به بخیه یا بستری شدن ندارند. روش های غیر تهاجمی فعلی می توانند به اندازه جراحی بدون درد موثر باشند. بدون عوارض یا خطرات جراحی.

امتیاز مثبت: از جمله روش هایی که باعث لایه برداری پوست می شود (مانند درم ابریژن و لایه برداری شیمیایی)، لیزر CO2 اثر بهتر و بهبود سریعتری دارد.

نمره منفی: لیزر دی اکسید کربن به دلیل برداشتن لایه ای از پوست، تهاجمی تر از برخی روش های غیرتهاجمی لایه برداری پوست (مانند هیپوتراپی و رادیوفرکانسی) است. همچنین تاثیر کمتری روی افراد با پوست تیره دارد.

4) بهبودی و عوارض
یکی از نکات مهمی که در مورد تمامی روش های زیبایی و درمانی باید در نظر گرفت، طول دوره نقاهت (نقایص) و همچنین بی خطر بودن و عوارض آن روش است.

امتیاز مثبت: لیزر CO2 فراکشنال یکی از مطمئن ترین روش های جوانسازی پوست است. فناوری لیزر به گونه ای عمل می کند که باعث آسیب گرمایی جزئی به قسمت هایی از پوست می شود و سایر قسمت ها را سالم می گذارد تا به روند بهبودی کمک کند. در گذشته لیزرهای CO2 دردناکتر بودند و عوارض جانبی بیشتری داشتند. شایع ترین عارضه طبیعی لیزرهای دی اکسید کربن تکه تکه، تورم است که اگر شدید باشد با داروهای ضد التهابی ساده قابل درمان است.

نمره منفی: 1-3 روز پس از لیزر درمانی، باید از داروهای مخصوص مراقبت از پوست استفاده کنید. از آنجایی که این لیزر پوست را لایه برداری می کند، مراقبت از پوست آسیب پذیر در طول دوره نقاهت بسیار مهم است. کل دوره بهبودی بین 4 تا 7 روز طول می کشد. بنابراین، باید یک هفته در خانه استراحت کنید.

انتخاب کاندید مناسب و مناسب برای لیزر فرکشنال


برای انتخاب هر روش زیبایی، باید ببینید آیا آن روش بهترین نتیجه را به شما می دهد یا خیر. اثرات یک عمل زیبایی ارتباط نزدیکی با وضعیت شما و اهداف آن دارد. از بی رحمی:

باید منتظر روش زیبایی مناسب باشید. برای مثال باید بدانید که دستگاه لیزر فرکشنال برای چین و چروک های عمیق مناسب نیست.باید مطمئن شوید که این روش برای شما خطرناک نیست و یا احتمالاً عوارض جانبی ندارد.

 

اگر موارد زیر در مورد شما صدق می کند، ممکن است کاندیدای مناسبی برای بازسازی لیزر تیتانیوم نباشید:

درمان با ایزوترتینوئین (مانند راکوتان) در 6 تا 12 ماه گذشته
سابقه زخم های کلوئیدی (گوشتی) یا بهبود ضعیف زخم و ضایعات پوستی
سابقه پرتودرمانی به ناحیه مورد نظر
بیماری هایی مانند ویتیلیگو
بارداری و شیردهی
ناتوانی در دور ماندن از نور مستقیم خورشید به دلیل مشکلات زایمان و غیره.

 




:: برچسب‌ها: دستگاه لیزر فرکشنال , لیزر فرکشنال , لیزر CO2 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: